Helpdesk e-factureren

Hoe werkt het Leveranciersportaal?

Gebruikt u administratiesoftware die geen e-facturen kan sturen en verstuurt u af en toe e-facturen aan de Rijksoverheid? Gebruik dan het Leveranciersportaal. 

Het Leveranciersportaal is een beveiligde website waar u handmatig e-facturen maakt en een kopie downloadt voor uw eigen administratie. U kunt het portaal alleen gebruiken om e-facturen te sturen aan de Rijksoverheid.

Registreren voor eerste gebruik

Gebruikt u het Leveranciersportaal voor het eerst? Dan moet u zich eerst registreren. Daarna kunt u e-facturen aanmaken en versturen naar de Rijksoverheid.

Stappenplan registratie Leveranciersportaal

Een e-factuur aanmaken in het Leveranciersportaal

Nieuw wachtwoord en/of gebruikersnaam aanvragen

Creditfactuur aanmaken

 

Heeft u een vraag over het sturen van een e-factuur via het Leveranciersportaal? Bekijk de veelgestelde vragen pagina.

Naar het Leveranciersportaal    Veelgestelde vragen